K2 rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Decathlon w 2014 roku. W tym czasie agencja stworzyła wiele produkcji reklamowych, w tym serię spotów o sportowej drużynie „TheCathlons”. „Powrót na trening” to nowa kampania, która potrwa do 10 września br.Pewność siebie, wytrwałość, odwaga – tych cech często brakuje dzieciom, które stają w obliczu nowych wyzwań. W jesiennej kampanii Decathlon pokazuje, że sport pomaga zdobyć nie tylko sprawność fizyczną, ale także kształtuje wartości, które tworzą osobowość młodego człowieka. Marka zachęca rodziców, by kibicowali swoim pociechom i pomagali im pokonywać własne słabości.
Decathlon powierzył K2 stworzenie konceptu kreatywnego kampanii, realizację spotów telewizyjnych (15’’ i 30’’) oraz zaprojektowanie formatów graficznych na potrzeby działań on- i offline. Agencja stworzyła także dedykowany landing page, na którym można zapoznać się z poradami specjalistów dotyczącymi aktywności fizycznej oraz z aktualną ofertą produktów z linii dziecięcej Decathlon. Za produkcję spotów odpowiada studio OTO FILM.