Skończyły się wakacje, czas wracać do szkoły, ale to nie znaczy, że musi być nudno! Tym razem spoty „The Cathlons” inspirują dzieci i dorosłych do zabawy i sportu również w salach gimnastycznych.
Pamiętajmy, że „The Cathlons” to drużyna zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Jesienna odsłona kampanii promuje buty halowe Kipsta dla dzieci i dorosłych, które każdy mały i duży sportowiec powinien mieć.
Zobacz również
Kampania ruszyła 28 sierpnia. W telewizji zobaczyć można spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spoty 45-sekundowe. Spot 30-sekunowy można obejrzeć pod linkiem:
Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji