Współpraca obejmuje działania online z zakresu doradztwa strategicznego, opracowywania i realizacji konceptu kreatywnego, a także prace programistyczne i działania social.
Sznaps de Luxe to pierwszy na rynku lekki i smaczny alkohol w wygodnej butelce piersiówce z poręcznym metalowym kieliszkiem – zawsze pod ręką i gotowy na spontaniczne okazje. Idealnie wyważone proporcje smaku i 24 proc. alkoholu wychodzą naprzeciw zmieniającym się upodobaniom konsumentów i sprawiają, że Sznapsa de Luxe łatwo i lekko się pije. Gwarancją przyjemnie spędzonego czasu jest natomiast świetny smak: każdy z trzech wariantów– jabłko, gruszka i orzeźwiający fresh jest inny i wyjątkowy. Sznaps jest najbardziej spontanicznym i mobilnym alkoholem na rynku i można go mieć przy sobie wszędzie tam, gdzie może się wydarzyć coś niespodziewanego.
Zobacz również
Agencja K2 realizuje kampanię digital wprowadzającą Sznaps de Luxena rynek. Sercem prowadzonych działań jest strona, która poprzez serię interaktywnych filmów rozwija ideę kreatywną kampanii – gest Sznapsa – symbol spontaniczności oraz dobrej zabawy towarzyszącej sięganiu po Sznapsa.
Stronie www towarzyszą działania mediowe prowadzone przez zespół K2 Media.
Marka Sznaps de Luxe dołączyła do portfolio klientów Grupy K2na początku 2014 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing