K2 i K2 Media poprowadzą działania online dla marki Sznaps de Luxe

Grupa K2 prowadzi interaktywną kampanię towarzyszącą wprowadzeniu na polski rynek marki Sznaps de Luxe- nowości z portfolio firmy Stock Polska.
O autorze
1 min czytania 2014-10-06

Współpraca obejmuje działania online z zakresu doradztwa strategicznego, opracowywania i realizacji konceptu kreatywnego, a także prace programistyczne i działania social.

Sznaps de Luxe to pierwszy na rynku lekki i smaczny alkohol w wygodnej butelce piersiówce z poręcznym metalowym kieliszkiem – zawsze pod ręką i gotowy na spontaniczne okazje. Idealnie wyważone proporcje smaku i 24 proc. alkoholu wychodzą naprzeciw zmieniającym się upodobaniom konsumentów i sprawiają, że Sznapsa de Luxe łatwo i lekko się pije. Gwarancją przyjemnie spędzonego czasu jest natomiast świetny smak: każdy z trzech wariantów– jabłko, gruszka i orzeźwiający fresh jest inny i wyjątkowy. Sznaps jest najbardziej spontanicznym i mobilnym alkoholem na rynku i można go mieć przy sobie wszędzie tam, gdzie może się wydarzyć coś niespodziewanego.

Agencja K2 realizuje kampanię digital wprowadzającą Sznaps de Luxena rynek. Sercem prowadzonych działań jest strona, która poprzez serię interaktywnych filmów rozwija ideę kreatywną kampanii – gest Sznapsa – symbol spontaniczności oraz dobrej zabawy towarzyszącej sięganiu po Sznapsa.

Stronie www towarzyszą działania mediowe prowadzone przez zespół K2 Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Sznaps de Luxe dołączyła do portfolio klientów Grupy K2na początku 2014 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się