W listopadzie w trzech miastach, w których są kina IMAX – w Warszawie, Łodzi i Krakowie – pojawił się żywy plakat DOOH z wizerunkiem kosmonauty, który wchodził w interakcję z otoczeniem, dzięki „umiejętności” nawiązania międzygalaktycznego kontaktu. Totem był obsługiwany przez aktorów, którzy komunikowali się z przechodniami głosowo oraz uruchamiali odpowiednie sekwencje ruchowe żeby dodać realizmu do „żywego plakatu filmowego”. Ci, którzy przygotowali z nim kosmiczne selfie, powalczą o bilety na pokaz filmu Interstellar w IMAX. Ambient podkreśla, że technologia IMAX jest w stanie zapewnić widzom niewiarygodne przeżycia. Działania w ramach kampanii #przezyjwimax promowane są także w formie display’owej na portalach: onet.pl, gazeta.pl oraz kampanii pre-roll na YouTube. Agencja K2 przygotowała również specjalny materiał promocyjny do sieci oraz adaptację trailera do TV.
Za koncept działań ambientowych odpowiada agencja K2, zakupem mediów zajął się zespół K2 Media.