Agencja K2 wygrała obsługę kampanii w konkursie ofert.
Idea kreatywna odnosi się do tego, że Zombie nie potrzebują swoich organów. Nawet bez serca, czy nerek potrafią być groźne. Dlatego K2 i telewizja FOX wraz z zespołem Dawca.pl zachęcają, aby zrobić coś dobrego i podpisać oświadczenie woli.
Zobacz również
W dniach 12-14 października, na terenie Dworca Centralnego w Warszawie, zostanie rozstawiony specjalny namiot. Zaplanowano w nim wiele aktywności, m.in. będzie można zrobić sobie zdjęcie z prawdziwym zombie, ale przede wszystkim uzyskać informacje na temat transplantologii.Przez cały czas trwania eventu na miejscu będą dostępni eksperci z Dawca.pl oraz gościnnie,w wybranych godzinach,lekarze z Centrum Zdrowia Dziecka. Wszystkie działania są realizowane pod hasłem: „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie” i oswajają temat przeszczepu organów.
Event jest elementem kampanii, której oś stanowi strona internetowa. Oprócz promocji serialu, znaleźć można na niej wiedzę dotyczącą transplantologii, pobrać dedykowane oświadczenia woli, czy przeczytać historie ludzi, którzy poddali się przeszczepom. Przygotowana przez K2 strona www, zawiera także specjalny mechanizm hasztagowania. Każda osoba, która wrzuci na Twitter bądź Instagram swoje zdjęcie z oświadczeniem woli i opisze je hasztagiem #zanimzostanezombie pojawi się na stronie jako ta, która wspiera akcję. Akcja promowana jest w mediach społecznościowych.
Zbadań przeprowadzonych przez PBS na zlecenie FOX International Channels, wynika, że 79 proc. Polaków popiera słuszność przeszczepiania narządów. Niestety, z tego samego badania można odczytać, że 70 proc. nie ma dostatecznej wiedzy na temat przeszczepów.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing