Celem współpracy jest zapewnienie w projektach prowadzonych przez Ambasadę Trendów K2 jak najlepszej weryfikacji i selekcji Liderów Opinii, właściwego doboru narzędzi badawczych przekładającego się na efektywność działań rekomendacyjnych, dokładnej analizy zebranych insightów w ramach aktywności rekomendacyjnych oraz weryfikacji zasięgu rekomendacji na wszystkich poziomach.
Współpraca pomiędzy TNS Polska i K2 ma charakter strategiczny i długofalowy. Poza poszerzaniem wachlarza usług firmy mają w planach wspólne przygotowywanie raportów tematycznych, a także prowadzenie działań szkoleniowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]