K2 Media rozpoczyna kampanię mediową dla marki Smecta Go, której właścicielem jest firma IPSEN

IPSEN Poland, polski oddział francuskiego koncernu biotechnologicznego, rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie polskiego launchu Smecty Go - nowego wyrobu medycznego o działaniu przeciwbiegunkowym i łagodzącym ból brzucha. Wygrała go agencja K2 Media.
O autorze
1 min czytania 2018-01-22

W ramach długofalowej współpracy K2 Media powierzono kompleksową obsługę kampanii telewizyjnej oraz działań digitalowych, w tym aktywności w kanałach społecznościowych. Agencja odpowiadać będzie w szczególności za zaplanowanie całościowych działań strategicznych i mediowych dla tego projektu, stworzenie polskiej adaptacji sieciowych materiałów kreatywnych (spot TV, video online, materiały graficzne) oraz wsparcie w obszarze marketingu wyszukiwarek.

Smecta Go to wyrób medyczny mający działanie przeciwbiegunkowe i łagodzące ból brzucha, wspomagające regenerację jelit, a także pomagające w usuwaniu substancji toksycznych z układu pokarmowego. Produkt ten wyróżnia wygodna forma saszetki z gotową do spożycia zawiesiną o przyjemnym karmelowym smaku.

IPSEN Poland Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy biotechnologicznej, której obszarami specjalizacyjnymi jest onkologia, neurologia, endokrynologia (dorosłych i dzieci) oraz gastroenterologia. Leki grupy Ipsen są obecne w ponad 115 krajach na całym świecie. Wartość ich sprzedaży osiągnęła w 2016 roku 1,6 miliarda euro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj