Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

K2 Media rozpoczyna kampanię mediową dla marki Smecta Go, której właścicielem jest firma IPSEN

IPSEN Poland, polski oddział francuskiego koncernu biotechnologicznego, rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie polskiego launchu Smecty Go - nowego wyrobu medycznego o działaniu przeciwbiegunkowym i łagodzącym ból brzucha. Wygrała go agencja K2 Media.
O autorze
1 min czytania 2018-01-22

W ramach długofalowej współpracy K2 Media powierzono kompleksową obsługę kampanii telewizyjnej oraz działań digitalowych, w tym aktywności w kanałach społecznościowych. Agencja odpowiadać będzie w szczególności za zaplanowanie całościowych działań strategicznych i mediowych dla tego projektu, stworzenie polskiej adaptacji sieciowych materiałów kreatywnych (spot TV, video online, materiały graficzne) oraz wsparcie w obszarze marketingu wyszukiwarek.

Smecta Go to wyrób medyczny mający działanie przeciwbiegunkowe i łagodzące ból brzucha, wspomagające regenerację jelit, a także pomagające w usuwaniu substancji toksycznych z układu pokarmowego. Produkt ten wyróżnia wygodna forma saszetki z gotową do spożycia zawiesiną o przyjemnym karmelowym smaku.

IPSEN Poland Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy biotechnologicznej, której obszarami specjalizacyjnymi jest onkologia, neurologia, endokrynologia (dorosłych i dzieci) oraz gastroenterologia. Leki grupy Ipsen są obecne w ponad 115 krajach na całym świecie. Wartość ich sprzedaży osiągnęła w 2016 roku 1,6 miliarda euro.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj