Oferta K2 Disruption Lab (www.k2disruptionlab.pl) kierowana jest do korporacji, które chcą uruchomić przełomowe przedsięwzięcie biznesowe i ściśle bazuje na doświadczeniu Grupy K2, która ma na koncie sukcesy we wprowadzaniu na rynek przedsięwzięć startupowych tj. Audioteka czy Oktawave, połączonym z wieloletnim doświadczeniem Arka Skuzy w pozyskiwaniu kapitału na innowacyjne przedsięwzięcia zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodnich.
K2 Disruption Lab będzie zajmować się czterema grupami usług:
Zobacz również
- Scoutingiem. K2 Discruption Lab zajmie się wyszukiwanie w globalnym ekosystemie startupów pod zdefiniowane cele korporacji, organizacją pilotażowych projektów oraz rekomendacją modelu docelowej współpracy.
- Warsztatami. Warsztaty, organizowane dla pracowników koncernów, będą dotyczyły tego jak działać jak startup np. organizując projekty czy przedstawiając pomysły zarządowi w podobny sposób, jak robi to startup przed inwestorem.
- Tworzeniem akceleratorów oraz inkubatorów przy korporacjach poprzez przygotowanie kryteriów selekcji, organizację procesu mentoringu czy tworzenie marki i wartości przyciągających startupy.
- Budową startupów dla korporacji. K2 Disruption Lab zajmie się organizacją finansowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zabezpieczeniem wartości niematerialnych i prawnych, budową prototypów usług i produktów, projektowaniem procesu zarządzania startupem i wsparciem dla wprowadzenia i promocji nowych usług na rynku.
Zespół K2 Disruption Lab jest prowadzony przez doświadczonego przedsiębiorcę – Arka Skuzę i bazuje na wieloletnich doświadczeniach K2 w projektowaniu, wdrażaniu i marketowaniu nowych produktów i usług.
„Startup’y coraz skuteczniej kradną udziały rynkowe wielkim. Pokazujemy korporacją jak współpracować z nimi, aby płynnie przenieść ich doświadczenia na grunt struktur korporacyjnych”. – mówi Arek Skuza, współtwórca K2 Disruption Lab.
Arek Skuza to jeden z 50 najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce według magazynu „Brief”, którego firmy działały na rynkach europejskich i amerykańskim. Pomysłodawca i pierwszy CEO firmy iTraff Technology oferującej najszybszą na świecie technologię rozpoznawania obrazu. Wielokrotnie pozyskiwał kapitał na innowacyjne przedsięwzięcia zarówno w Polsce jak i na rynkach zachodnich. Jest także autorem książki „Startup’y, inwestorzy, pieniądze”. Od kilku lat znajduje się w gronie ekspertów NCBiR oraz PARP.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing