Sitefinity to jeden z najlepiej ocenianych (przez analityków z Forrestera i Gartnera), systemów zarządzania treścią – Web Content Management System. Dzięki połączeniu bardzo rozbudowanych możliwości funkcjonalnych z prostotą obsługi, Sitefinity pozwala na zarządzanie serwisami korporacyjnymi i kampanijnymi bez udziału agencji czy działu IT. Co istotne, twórcy systemu bardzo duży nacisk położyli na intuicyjne zarządzanie mechanizmami personalizacji treści i optymalizacji ścieżek konwersji.
Systemy CMS, które kiedyś były po prostu edytorami tekstów na firmowych portalach stają się teraz rozbudowanymi platformami do zarządzania tzw. digital customer experience, czyli ogółem doświadczeń naszego klienta w kanałach cyfrowych. CMS jest obecnie jedną z najbardziej kluczowych technologii dla działu marketingu, a Sitefinity jest topowym przedstawicielem nowej fali CMS-ów – mówi Wojciech Poniatowski, Senior Consultant K2 Digital Transformation.
Zobacz również
Sitefinity konkuruje z takimi rozwiązaniami jak Sitecore Experience Platform czy Adobe Experience Manager, oferując atrakcyjne warunki licencyjne.