K2, w ramach rozwijania kampanii PGE, prowadzi działania z zakresu guerrilla marketing z użyciem Monkeylectric Pro

To pierwsza kampania w Polsce z wykorzystaniem tego urządzenia.
O autorze
1 min czytania 2015-07-03

Monkeylectric Pro umożliwia wyświetlanie statycznego, jak i animowanego obrazu w kolorze, o dowolnej treści. Obraz generowany jest za pomocą czterech ramion, wyposażonych w diody LED. Czytelny obraz pojawia się już przy prędkości 14 km/h. Nośnik wykorzystano aby zaprezentować główne hasło kampanii PGE: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”. Działania miały charakter guerrillowy. Obraz wyświetlany na kołach roweru zaskakuje. Mamy wrażenie, że rower porusza się na ekranach. Całość przykuwa uwagę i nie pozostaje niezauważona.

Na całym świecie istnieje obecnie tylko 500 takich urządzeń. To pierwsze wykorzystanie tego urządzenia w Polsce i jedno z pierwszych na świecie.

Akcję zarejestrowano w formie video.

Grupa K2 od 2013 roku prowadzi działania online dla PGE. Wspólnie realizowano kampanię digital pt. „Zapewniamy energię” z użyciem narzędzi DOOH. Prowadzono również kreatywne działania digital dla kampanii pt. „Robimy prąd, góry, jeziora i lasy”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj