Agencja będzie odpowiadać za opracowanie strategii i koncepcji obecności marki online, stałą obsługę serwisów www.volkswagen.pl i www.vwuzytkowe.pl, wykonanie stron produktowych oraz realizację kampanii sprzedażowych i promocji. Do zadań K2 należeć będzie również kreacja i produkcja materiałów reklamowych oraz prowadzenie kanału marki na YouTube.
Zobacz również
Współpraca K2 i Volkswagen jest wynikiem dwóch, wygranych przez agencję, przetargów na kompleksową obsługę internetową dla modeli osobowych i użytkowych, należących do marki.
Wspólne działania firm rozpoczęły się z początkiem listopada br. Obecnie K2 pracuje nad realizacją pierwszej zintegrowanej kampanii, która obejmie wszystkie kanały komunikacji, w tym telewizję.
– Do współpracy poszukiwaliśmy solidnego partnera, z potwierdzonymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze interactive. K2 przekonało nas równą formą, jaką zaprezentowali na każdym etapie i w każdym aspekcie procesu przetargowego. Nie muszę dodawać, że była to forma z najwyższej półki – powiedział Wojciech Tomaszkiewicz, Dyrektor Marki Volkswagen, w Volkswagen Group Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing