K2 z najnowszą kampanią dla UPC

Agencja kreatywna K2 przygotowała kolejną kampanię, z superszybkim brand hero UPCeuszem w roli głównej.
O autorze
0 min czytania 2020-09-07

W ramach działań promujących najszybszy internet w Polsce od UPC ruszyła kampania telewizyjna i digitalowa przygotowana przez Agencję K2. Jej głównym celem jest zakomunikowanie, że wyjątkową szybkość internetu od UPC potwierdzają Ookla Speedtest i SpeedTest.pl.

– Nasza najnowsza kampania to już kolejna odsłona formatu kreatywnego, w ramach którego promujemy usługi UPC. Tym razem, brand hero UPCeusz pędzi, śmiga i wciela się w różne role, żeby podkreślić szybkość i niezawodność internetu UPC – mówi senior copywriter Magda Banasik, współautorka kampanii.

Spot wyreżyserował Marcin Filipek, postprodukcję przygotował Human Ark, a spot udźwiękowiło studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową, spoty radiowe i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj