W nowych spotach członkowie kabaretu – Bartosz Góra, Maciej Szczęch oraz Sławomir Szczęch – wcielają się w mechaników, którzy prowadzą tzw. „trudne rozmowy” z klientami. Fabuła – w nieco przerysowany sposób – opiera się na rzeczywistych sytuacjach, jakich świadkami byli pracownicy serwisów na przestrzeni ostatnich lat. Pokazuje także świat motoryzacji z perspektywy pasjonatów czterech kółek, mających ambicję zostania gwiazdami mediów społecznościowych.
– Rozpoczynając współpracę z kabaretem Łowcy.B, mieliśmy na uwadze główną ideę, jaką było odejście od klasycznego podejścia promocyjnego, charakterystycznego dla branży części i warsztatów motoryzacyjnych. Choć ukazujemy ją w krzywym zwierciadle, to dla wielu odbiorców zaskakujący będzie fakt, że podstawą scenariuszy były rzeczywiste zdarzenia, jakich doświadczali pracownicy warsztatów. W całej Polsce naprawdę pojawiają się tzw. „klienci alfa” lub też tacy, którzy chcą sami pomóc mechanikom „żeby było taniej”. Oczywiście to tylko niewielki procent osób odwiedzających serwisy, lecz takie sytuacje się zdarzają i to właśnie chcieliśmy ukazać, wcielając Łowców.B w bohaterów naszych produkcji – mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto.
Zobacz również
– Współpraca z ProfiAuto nad realizacją tej kampanii była dla nas czystą przyjemnością. Obdarzono nas dużym zaufaniem i twórczą wolnością, a to zawsze było i jest podstawą komfortu przy tego typu działaniach. Dodatkowe wsparcie merytoryczne i autentyczne relacje mechaników z sieci ProfiAuto Serwis były dla nas dużym ułatwieniem. Większość historii, jakie zostały nam opowiedziane, nie potrzebowała żadnego „tuningu”. Wiedzieliśmy, że warsztatowe wspominki potrafią być zabawne, ale nie, że aż tak. Cały proces powstawania materiału, od pracy koncepcyjnej aż po realizację planu, będzie nam się kojarzyć tylko i wyłącznie dobrze – przekazali Łowcy.B
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za scenariusze filmów – we współpracy z marką ProfiAuto – odpowiada kabaret Łowcy.B, natomiast za ich realizację studio MDfilm. Autorem koncepcji kreatywnej oraz koordynatorem projektu jest Piotr Dembiński z agencji Bullseye Consulting.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiały z serii „Łowcy usterek” dostępne są m.in. na kanale YouTube ProfiAuto.