Kacper Skrzypiec – Nowak związany jest z branżą od blisko 7 lat, a swoją karierę w digital marketingu rozpoczął w należącej do Agory agencji Optimizer. Przez ostatnie 4 lata, z ramienia K2 Precise, zrealizował szereg projektów dla kluczowych klientów agencji. Współpracował m.in. z takimi markami jak: PZU, Carrefour, Factory, Ultimo, YIT, Danone oraz USP Zdrowie.
Do najważniejszych zrealizowanych przez siebie projektów zalicza m.in. rozwijanie e-commerce marki Carrefour oraz realizację kampanii online to offline dla tego klienta, kampanie e-commerce dla suplementów diety Naturell (USP Zdrowie) oraz działania wspierające e-sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów z kanału online dla firmy PZU.
Zobacz również
Na nowym stanowisku będzie odpowiadał m.in. za koordynację pracy w zespole SEM, jego rozwój oraz poszerzanie oferty agencji w zakresie Google Ads.
Kacper Skrzypiec – Nowak jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Logistyka Mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]