TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kakto w kampanii „My się znamy!” promuje lokalne sklepy RTV i AGD

Ruszyła wielokanałowa kampania promującą sieć lokalnych sklepów RTV i AGD – Kakto. Pod hasłem „My się znamy!” przedstawiony został nowy wizerunek marki.
O autorze
1 min czytania 2020-08-26

Podstawą kampanii stała się obserwacja dotycząca zmęczenia konsumentów anonimowością i bezosobowością obsługi w dużych sieciach handlowych. Badania pokazują, że nie wszyscy chętnie przerzucili się na zakupy online. Małe sklepy mają wiele do zaoferowania. Dlatego w nowej kampanii marka Kakto pokazuje, że jest rozwiązaniem zarówno dla tych, którzy komfort zakupów odnajdują w sieci, jak i dla tych, którzy wolą porozmawiać, zobaczyć lub dotknąć produkt przed zakupem.

Osią narracji jest naturalność międzyludzkich relacji i idąca z nimi w parze wiedza o potrzebach. Aby przekaz był autentyczny, do udziału w kampanii zostali zaproszeni właściciele sklepów lokalnych Kakto. Prawdziwi sprzedawcy, którzy mówią „My się znamy” na widok klienta, ale także jakiegokolwiek wskazanego sprzętu RTV i AGD. Przedstawiając codzienne spotkania w lokalnych sklepach, marka przypomina, że klient to nie numer paragonu, a wiedza o jego potrzebach nie jest efektem pracy internetowych botów.

Kampanię dla marki Kakto realizuje agencja marketingu zintegrowanego Wills Integrated. Współpraca rozpoczęła się od opracowania nowego pozycjonowania i strategii. Obecnie wdrażane są działania wizerunkowe, wspierające sprzedaż oraz komunikację wewnętrzną. Za projekt odpowiedzialni są Katarzyna Banaś i Artur Chojnacki z zespołu Bartosza Kowalczyka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj