Podstawą kampanii stała się obserwacja dotycząca zmęczenia konsumentów anonimowością i bezosobowością obsługi w dużych sieciach handlowych. Badania pokazują, że nie wszyscy chętnie przerzucili się na zakupy online. Małe sklepy mają wiele do zaoferowania. Dlatego w nowej kampanii marka Kakto pokazuje, że jest rozwiązaniem zarówno dla tych, którzy komfort zakupów odnajdują w sieci, jak i dla tych, którzy wolą porozmawiać, zobaczyć lub dotknąć produkt przed zakupem.
Osią narracji jest naturalność międzyludzkich relacji i idąca z nimi w parze wiedza o potrzebach. Aby przekaz był autentyczny, do udziału w kampanii zostali zaproszeni właściciele sklepów lokalnych Kakto. Prawdziwi sprzedawcy, którzy mówią „My się znamy” na widok klienta, ale także jakiegokolwiek wskazanego sprzętu RTV i AGD. Przedstawiając codzienne spotkania w lokalnych sklepach, marka przypomina, że klient to nie numer paragonu, a wiedza o jego potrzebach nie jest efektem pracy internetowych botów.
Zobacz również
Kampanię dla marki Kakto realizuje agencja marketingu zintegrowanego Wills Integrated. Współpraca rozpoczęła się od opracowania nowego pozycjonowania i strategii. Obecnie wdrażane są działania wizerunkowe, wspierające sprzedaż oraz komunikację wewnętrzną. Za projekt odpowiedzialni są Katarzyna Banaś i Artur Chojnacki z zespołu Bartosza Kowalczyka.