Do zadań agencji należy strategiczna obsługa komunikacji marki we wszystkich kanałach sprzedaży.
„Działka z własnym brzegiem na mazurach to marzenie lub doskonała inwestycja. Ten projekt jest wyjątkowy, bo Lokaty Ziemskie, jako jedyna firma, profesjonalnie rozwiązała problem obrotu ziemią w dzisiejszych, utrudnionych warunkach.” – mówi Kuba Kaliciński, CEO Kalicińscy.com.
Zobacz również
“Specyfika partnerstwa z Lokaty Ziemskie jest oparta na bliskiej biznesowej relacji – szukaliśmy agencji, która zrozumie, że nie ma firm, które oferowałyby bardziej unikalną ofertę niż Lokaty Ziemskie. Dostrzegliśmy się wzajemnie z Jakubem, CEO agencji Kalicińscy.com i wierzymy, że to będzie owocna współpraca.” – Piotr Kaniewski, właściciel firmy Lokaty Ziemskie.
Agencja będzie silnie wspierać Lokaty Ziemskie we współpracy z ambasadorami marki, Maciejem Orłosiem i Andrzejem Wroną oraz prowadzić profile w mediach społecznościowych marki. Ważnym elementem współpracy będzie nadzór nad komunikacją kampanii sprzedażowy w kanałach digital oraz opieka nad stroną internetową Lokat Ziemskich.
“W przypadku usługi Lokaty Ziemskie niezwykle ważne jest dobre zrozumienie potrzeb potencjalnego klienta – osoby, która nadwyżkę swojego budżetu jest gotowa zainwestować w absolutnie niezwykłą lokalizację na linii brzegowej w naszej “Krainie Tysiąca Jezior” – mówi Bartosz Narzelski, strateg i service designer agencji Kalicinscy.com – i tak traktujemy swoją rolę w tym projekcie: tworzymy komunikacyjne zapalniki, których zadaniem jest uruchomienie chęci posiadania swojej działki na Mazurach, zarówno w celach inwestycyjnych, jak i prywatnych.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dlatego też podejście service-experience będzie osią działań dla klientów. W zakresie działań agencji Kalicińscy.com dla Lokat Ziemskich jest również przygotowywanie wizerunkowych i informacyjnych materiałów video do Internetu oraz materiałów szkoleniowych dla doradców współpracujących z marką, a także prowadzenie komunikacji e-mailingowej zarówno do potencjalnych klientów, jak i partnerów serwisu lokatyziemskie.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing