Założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej. Poza kompetencjami kreatywnymi i strategicznymi do współpracy Przestrzeń zaprosiła m.in. badaczy, facylitatorów, jak również firmy technologiczne i mediowe. W ten sposób agencja chce holistycznie adresować potrzeby biznesu: tworzenie idei komunikacyjnych i ich pełna egzekucja, wprowadzanie nowych produktów oraz młodych firm i startupów na rynek czy projektowanie modeli biznesowych.
– Z Kałużną poznaliśmy się przy pracy nad repozycjonowaniem EB. Przemiana EB i kampania Tymczasem była dużą rzeczą, wyjątkowo kompleksowym procesem. Bardzo lubię taki całościowy model pracy. Jest on nie tylko niezwykle ciekawy, ale i daje świetne wyniki biznesowe. Chcę tak pracować na co dzień – wyjaśnia Igor Zajda.
Zobacz również
– Mówi się, że nie da się zrobić czegoś nowego, postępując jak zawsze. W pewnym zdałem sobie sprawę, że choć pracujemy w branży kreatywnej, proces wypracowywania pomysłów jest dość schematyczny. Wierzę, że kreatywność może zaczynać się już na etapie myślenia JAK pracować – dodaje Misiukiewicz.
Kałużna podkreśla, że multidyscyplinarne zespoły projektowe i holistyczne podejście to norma w branżach nastawionych na szukanie innowacji. Nikogo już nie dziwi inżynier siedzący obok humanisty. – Biznes jak nigdy łaknie innowacji, a przecież nic tak nie stymuluje, jak różnice, zapraszanie do stołu odmiennych perspektyw – konkluduje.
Każdy z założycielskiej trójki ma około 10 lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji i strategii dla marek w każdym zakresie (od taktycznych działań w konkretnych touch pointach po pełne 360). Przed Przestrzenią Kałużna i Misiukiewicz pracowali w Saatchi&Saatchi IS (IKEA, Jacobs globalnie); wcześniej zarządzali zespołami kreatywnymi w VML Poland, prowadząc projekty m.in. dla: Orange, EB, Tic Tac, Lay’s czy Danone. Igor warsztat marketingowy zdobywał na takich markach jak Żubr i Tyskie (Kompania Piwowarska). Ostatnio w Grupie Żywiec odpowiadał za zespół zarządzający markami Specjal i EB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing