Kamikaze rozpoczyna współpracę z CEWE i CEWE Fotojoker

Agencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu koncernu CEWE na obsługę jego marek CEWE i CEWE Fotojoker na rynku polskim. Współpraca właśnie rusza, dotyczyć będzie działań w kanałach social mediowych obu brandów.
O autorze
0 min czytania 2022-10-12

Po wygranym we wrześniu przetargu, Kamikaze rozpoczyna obsługę marek CEWE i CEWE Fotojoker.

Startująca właśnie współpraca obejmie obsługę kanałów social mediowych obu marek (Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest), w tym m.in. tworzenie kontentu, organizację sesji produktowych, moderację dyskusji, organizację konkursów, aktywacje czy współpracę z Influencerami. Zadaniem agencji było też przygotowanie całościowej strategii działań komunikacyjnych w kanałach SoMe na polskim rynku.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj