Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach Social Media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili Social Mediowych i doradztwo w zakresie działań.
Po wygranym w styczniu przetargu Kamikaze zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu Kaufland Polska na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w jakich jest obecna marka Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube)
Zobacz również
Umowa pomiędzy agencją i klientem została podpisana na rok.
W grudniu agencja dołączyła do międzynarodowej grupy Altavia, która przejęła 60 proc. jej udziałów i tym samym grupa specjalizująca się w shopper marketingu wzmocniła kompetencje digital na polskim rynku. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają głównymi zarządzającymi Kamikaze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]