Pracami Studia kieruje Paulina Pawlak, Traffic Manager, a nadzór artystyczny sprawuje Natan Jabłoński, Art Director.
Adam Bogusiak w branży digital pracuje od 11 lat. Karierę rozpoczynał w agencji Atom Media Interaktywne, w kolejnych latach pracował m.in. w Digital One (obecnie Deloitte Digital) i AMG.net. W latach 2011 – 2016 pracował w agencji Synkro, jako Senior Graphic Designer, projektując m.in. dla Roche, Hochland, Roxy FM, Paradyż, Volkswagen. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracował w agencji Venti, jako Senior Graphic Designer, projektując m.in. dla Atlas, Impel, Drosed Awbud, Superfish.
Zobacz również
W Kamikaze Adam Bogusiak zajmie się projektowaniem dla kluczowych klientów agencji, m.in. L’Oreal Polska i Orange Polska.
– Adam jest doświadczonym designerem i bardzo się cieszę, że wzmacnia nasz team. Studio liczy już sobie 13 osób, w tym 6 designerów i 7 koderów – naszym zdaniem taki skład zespołu to skuteczny sposób na jak najbardziej owocną współpracę między nimi, co jest szczególnie ważne od momentu kiedy akcent w produkcjach digitalowych przesunął się na front, czyli od czasu upowszechnienia się RWD – mówi Michał Ryszkiewicz, prezes zarządu Kamikaze.
Adam Bogusiak jest dziesiątą osobą rozpoczynającą pracę w Kamikaze w tym roku; w ostatnich tygodniach do zespołu agencji jako Senior Account Manager dołączyła Ewa Przyborowska, przechodząc z agencji Deloitte Digital. W sumie w Kamikaze pracuje obecnie ponad 50 osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin
Słuchaj podcastu NowyMarketing