Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Kamikaze wzmacnia dział designu, do zespołu dołącza Adam Bogusiak

Do agencji Kamikaze dołącza Adam Bogusiak, obejmując stanowisko Senior Graphic Designera. Wzmacnia dział designu i kodowania agencji, tzw. Studio, które liczy 13 pracowników.
O autorze
1 min czytania 2017-07-03

Pracami Studia kieruje Paulina Pawlak, Traffic Manager, a nadzór artystyczny sprawuje Natan Jabłoński, Art Director.

Adam Bogusiak w branży digital pracuje od 11 lat. Karierę rozpoczynał w agencji Atom Media Interaktywne, w kolejnych latach pracował m.in. w Digital One (obecnie Deloitte Digital) i AMG.net. W latach 2011 – 2016 pracował w agencji Synkro, jako Senior Graphic Designer, projektując m.in. dla Roche, Hochland, Roxy FM, Paradyż, Volkswagen. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracował w agencji Venti, jako Senior Graphic Designer, projektując m.in. dla Atlas, Impel, Drosed Awbud, Superfish.

W Kamikaze Adam Bogusiak zajmie się projektowaniem dla kluczowych klientów agencji, m.in. L’Oreal Polska i Orange Polska. 

Adam jest doświadczonym designerem i bardzo się cieszę, że wzmacnia nasz team. Studio liczy już sobie 13 osób, w tym 6 designerów i 7 koderów – naszym zdaniem taki skład zespołu to skuteczny sposób na jak najbardziej owocną współpracę między nimi, co jest szczególnie ważne od momentu kiedy akcent w produkcjach digitalowych przesunął się na front, czyli od czasu upowszechnienia się RWD – mówi Michał Ryszkiewicz, prezes zarządu Kamikaze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Adam Bogusiak jest dziesiątą osobą rozpoczynającą pracę w Kamikaze w tym roku; w ostatnich tygodniach do zespołu agencji jako Senior Account Manager dołączyła Ewa Przyborowska, przechodząc z agencji Deloitte Digital. W sumie w Kamikaze pracuje obecnie ponad 50 osób.

Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się