Artur Sztarbało ma prawie 20-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i rozwiązań marketingowych. Karierę rozpoczął w 2003 w dziale obsługi klienta w agencji BBDO Warszawa, gdzie po kilku latach przeniósł się do działu kreacji na stanowisko copywritera tworząc zespół z duńskim art directorem Jacobem Engbergiem. W 2012 r. dołączył do nowo powstałego oddziału koreańskiej agencji Cheil w Polsce obejmując funkcję creative directora, gdzie wraz z CEO odpowiadał za rozwój agencji na rynku polskim i europejskim.
Od 2015 r. przez kilka lat mieszkał w Paryżu, działając jako kreatywny freelancer. Stamtąd też włączył się w projekt budowy sieci agencji Brand New Galaxy jako business development director. Po powrocie do Polski od 2021 r. kreatywnie wspierał agencje Focus Nation, Bardzo i KHS.
Zobacz również
Wśród klientów i marek, dla których pracował, znaleźli się m.in.: Samsung, Vectra, Lego, Lay’s, Pepsi, Snickers, Winterfresh, Orbit, Mercedes Benz, PZU, Telekomunikacja Polska, Velux, Gillette, 4F, Palette, Newsweek, Johnnie Walker czy Smirnoff.
Pojawienie się Artura w Kamikaze to nie tylko wzmocnienie sił kreatywnych naszej agencji. Konsekwentnie rozwijamy się w kierunku planowania i realizacji projektów międzynarodowych, a będąc częścią Altavia Group mamy z nimi coraz częściej do czynienia. Wiemy, że Artur doskonale czuje się w wyzwaniach tego typu, wnosi do agencji też fantastyczne doświadczenie –komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell