Kamil Bolek w LifeTube zajmie się komunikacją b2b oraz strategicznym wsparciem działań sprzedażowych firmy. Swoje doświadczenie z zakresu influencer marketingu wykorzystywać będzie m.in. do edukacji rynku reklamowego, co w dłuższej perspektywie zwiększy efektywność i usprawni proces tworzenia kampanii z digital infleuncerami.
W LifeTube stawiamy przede wszystkim na stały rozwój i sukcesywne poszerzanie wachlarza naszych kompetencji. Rozbudowa zespołu i tworzenie jego wyspecjalizowanych segmentów, jak i tworzenie zupełnie nowych produktów to zadania, na które kładziemy duży nacisk. Niedawno komunikowaliśmy otwarcie działu strategii i kreacji, a już teraz możemy pochwalić się obecnością nowego dyrektora marketingu na pokładzie. Jestem przekonany, że Kamil, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu będzie dużym wsparciem dla firmy i bardzo się cieszę na tę współpracę – KOMENTUJE PAWEŁ STANO, PREZES LIFETUBE.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Bolek z branżą związany jest od 2010 roku. Ostatnio pełnił funkcję Head of Communication w indaHash. Od 2014 roku związany jest z LifeTube – najpierw jako Strategic Planner, później PR & Brand Manager, obecnie jako Dyrektor Marketingu. Jest ekspertem w zakresie wideo i influencer marketingu, prelegentem wielu konferencji branżowych, autorem artykułów eksperckich, trenerem i wykładowcą.
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube (MCN) w Europie Środkowo-Wschodniej. Reprezentuje topowych twórców internetowych, których materiały wideo generują blisko 400 mln wyświetleń miesięcznie. Markom umożliwia współpracę z ponad 380 najlepszymi influencerami o ogromnym potencjale ponad 50 mln subskrypcji
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]