1. W marketingu najważniejsze jest…
Łączenie wielu różnych dziedzin, nauki z praktyką, badań z intuicją, klasycznych rozwiązań z zaawansowaną technologią, sztuki z rzemiosłem, analityki z kreatywnością.
Rozwiązywanie faktycznych problemów — a nie tymczasowych ich przejawów.
Zobacz również
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Komunikacja “Orange Video Fest by LifeTube” (największe w Polsce spotkanie youtuberów z ich fanami, ponad 10 tys. osób z całego kraju) – pierwsza pełna odpowiedzialność za ogromny projekt. Realizacja tak wielu celów, w tak krótkim czasie i przy tak ograniczonych zasobach — to satysfakcja, która pozostaje i motywuje na wiele lat.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Budowa komunikacji B2B w indaHash — szalona dynamika, skala potrzeb i międzynarodowy charakter firmy wymuszają ciągłe zmiany, adaptację narzędzi, realizację wielu projektów jednocześnie i skalowanie rozwiązań. Był to jednak najbardziej intensywny i wszechstronny rozwój w mojej karierze.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Badanie “Women are the new media” w ramach indaHash LABS przeprowadzone na ponad 2200 influencerów. Pracowałem przy nim na wszystkich etapach — od pomysłu i projektowania badania, przez analizę wyników, tworzenie i publikację raportu, po promocję i wykorzystanie wyników w działaniach PR i content marketingowych. Końcowy efekt i kilkadziesiąt publikacji w największych międzynarodowych mediach kluczowych z punktu widzenia firmy — to dla mnie zdecydowanie powód do dumy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
“Like my addiction” – idealny przykład połączenia wielu dziedzin, najnowszej technologii i dominujących trendów. Niesamowita realizacja bardzo odważnego konceptu!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Influencerzy. Influencer marketing nie jest już nowy — ale to ciągle dominujący i najbardziej dynamiczny trend.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
…reklamy 🙂 Te tradycyjnie rozumiane — coraz częściej blokowane i pomijane: krzykliwe, nachalne, szpecące przestrzeń miejską lub strony internetowe, niedopasowane do medium i grupy docelowej.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…
Zaufanie i zrozumienie tego, kto, na czym lepiej się zna. Marka na tym, CO (jakie cele) chce realizować, w którą stronę zmierzać i jakich kontekstach się pokazywać. Agencja JAK to zrealizować i jakie narzędzia dobrać.
9. Swoje inspiracje czerpię…
Z nauki (psychologii i dziedzin pokrewnych) – z YouTube’a, TEDa, artykułów naukowych i popularnonaukowych.
10. Moja kampania marzeń…
Oparta o solidny insight i emocjonującą ideę kreatywną, bezbłędnie przeprowadzona i z dokładnie przebadanymi efektami.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Jest interdyscyplinarny i pozwala na uczenie się co chwilę nowych rzeczy.