– Kamil przez ostatnie lata włożył niesamowitą energię w budowanie Pathfinder 23. To niezmiernie wartościowy czas, podczas którego przemierzyliśmy tysiące kilometrów, tworząc nie znające ograniczeń merytorycznych i geograficznych serwisy dla naszych klientów. Jednocześnie bardzo się cieszę, że zgodnie z wcześniej opracowanym wspólnie z Kamilem planem, to Jan przejmuje stery lidera Bayer Hub – komentuje Michał Glapiński, CEO Pathfinder 23 oraz vice president Brand New Galaxy.
Przez ostatni rok Stelmaszyk kierował dedykowanym zespołem strategii PF23 jako healthcare e-commerce strategy hub leader, obsługując Bayer Consumer Health globalnie oraz lokalnie. Pracował nad transformacją e-commerce takich marek jak Aspirin, Bepanthen, Iberogast czy Rennie. Stelmaszyk ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu oraz wzmacnianiu pozycji brandów w Kanadzie (Toronto i Vancouver) oraz w Polsce. Przed dołączeniem do PF23 specjalizował się w digital marketingu i e-commerce, poznając potrzeby biznesowe zarówno na poziomie retail, e-commerce jak i wholesale.
Zobacz również
Do Stelmaszyka raportować będzie bezpośrednio Anna Humięcka, group account director, odpowiedzialna za zespół Client Service obsługujący Bayer, która niedawno dołączyła do agencji po ponad 20 latach pracy dla koncernów farmaceutycznych w Szwajcarii i USA.
– Jestem dumny, że po niespełna dwóch latach z kilkunastoosobowego zespołu stworzyliśmy prawie 200-osobową, topową globalną agencję, która z powodzeniem wygrywa międzynarodowe przetargi z wielkimi graczami. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy Pathfinder 23 oraz całej platformy Brand New Galaxy. Przekazanie moich obowiązków trwało od grudnia i jestem przekonany, że nowi liderzy, którzy objęli zarządzanie poszczególnymi markami, świetnie poprowadzą Klientów i nasz zespół przez kolejne lata. Mam również poczucie, że swoją misję wykonałem i chciałbym teraz się skupić na innych priorytetach – puentuje Przybyszewski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce