Kamil Stoch w kampanii społecznej Cartoon Network

„Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka” – mówi Kamil Stoch, który został ambasadorem 6. edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
O autorze
2 min czytania 2020-11-16

Właśnie rozpoczęła się 6. edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, której celem jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. Akcja jest częścią globalnej inicjatywy „CN Be a buddy, not a bully”, której celem jest dotarcie z prokoleżeńskim komunikatem do dzieci w wieku szkolnym, podejmując temat dokuczania w formie przystępnej dla uczniów. W tym roku ambasadorem kampanii został Kamil Stoch:

– Z przyjemnością dołączyłem do grona ambasadorów kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”! Wartości takie jak życzliwość i fair play są mi szczególnie bliskie. Od kiedy pamiętam, kierowałem się nimi zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka. Apeluję do nauczycieli, opiekunów i rodziców: bądźmy w jednej drużynie, wspólnie realizujmy odpowiedzialną misję szerzenia wzajemnego szacunku – komentuje Kamil Stoch. 

Działania skierowane do nauczycieli i rodziców

Na stronie kampanii badzkumplem.cartoonnetwork.pl/ zamieszczono bezpłatne materiały edukacyjne przygotowane przez Centrum Edukacji Obywatelskiej: scenariusze lekcji, przewodnik metodyczny dla nauczycieli, minizadania i miniprojekty dla uczniów szkół podstawowych. Wszystkie pomoce są dostosowane do wariantu nauki zdalnej. Klasy, które przyłączą się do akcji, otrzymają certyfikat „Klubu Kumpli”. Na stronie udostępniono również porady dla dzieci i rodziców przygotowane we współpracy z Pracownią Psychologiczną NINTU.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii powstał raport „Co wpływało na dzieci pozytywnie podczas izolacji?”, który stworzono na podstawie badań przeprowadzonych przez WarnerMedia / Quantilope. W polskim  badaniu wzięło udział 802 dzieci i ich rodziców. Jego głównym celem było sprawdzenie nastrojów i zachowań dzieci w czasie izolacji, a także wpływ treści wideo na emocje. Raport zostanie opublikowany na stronie kampanii 19 listopada.

Partnerzy pełnej życzliwości kampanii 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Honorowy patronat nad kampanią Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” objął Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Librus, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Orange, Lifetube, Pracownia psychologiczna NINTU i klub sportowy Eve-nement. Patronat medialny nad kampanią objęli: Magazyn Kumpel, Victor Junior, WP, Mama:du, Dad:hero i Edunews.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Realizacja 

Akcja Cartoon Network „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa do 20 grudnia i będzie wsparta komunikacją w mediach społecznościowych, ogólnopolską kampanią telewizyjną i działaniami PR. Na antenie Cartoon Network i w wybranych kanałach platformy nc+ i w Internecie emitowany będzie spot z udziałem Ambasadora. Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Komunikację social media, PR i współprace z partnerami prowadzi agencja dotrelations. Za koncepcję spotu, kreację oraz produkcję materiałów wideo odpowiadają 180heartbeats + JUNG v. MATT wraz z domem produkcyjnym F25.