Kamil Wawer jest odpowiedzialny za opiekę nad bieżącymi klientami firmy oraz nawiązywanie kontaktów i sprzedaż narzędzia nowym użytkownikom platformy. Dodatkowo, będzie współtworzył strategię ekspansji spółki na rynki zagraniczne. Do jego zadań należy również budowanie działu Client Service, który usprawni komunikację pomiędzy Senuto a jego partnerami.
Kamil Wawer od samego początku kariery zawodowej związany był z K2 Media. Współpracę z agencją zaczynał od funkcji New Business Executive. W ostatnim czasie pracował na stanowisku Head of Business Development i odpowiadał za markę S3, która wspierała MŚP w marketingu online. Koordynował działania dla m.in. home.pl. Wcześniej pracował w Target BPO Polska oraz Euro-net.
Zobacz również
Prywatnie pasjonat Mazur, rowerów oraz nowych technologii. W wolnym czasie lubi testować nowe gry na PS4 oraz słuchać audiobooków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]