Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”:
Zobacz również
Gościnią pierwszego odcinku jest Kamila Cichocka, konsultantka od wizerunku z branży beauty i założycielka lifestylowego portalu Issue27.pl. To z nią Emilia i Dagmara rozmawiają o największych kryzysach wizerunkowych w polskich i zagranicznych mediach, które wybuchły w ostatnich kilku miesiącach i do czerwoności rozgrzewają publiczność – a w tym m.in. o problemach wizerunkowych Antoniego Królikowskiego, podcastera Żurnalisty czy Johnego Deppa i Amber Heard.
– Według mnie najgorsze są te kryzysy wizerunkowe, które obnażają podwójną moralność. Mam tu na myśli nie tylko celebrytów czy gwiazdy, którzy mają dostęp do social mediów i nawiązują bliską relację z odbiorcą. Chodzi też o osoby, które mniej lub bardziej świadomie pełnią rolę autorytetów, np. uczą nas o ekologii i doradzają w różnych moralnych aspektach. Przez to odbiorcy bardzo chętnie angażują się w afery z ich udziałem – mówi Kamila Cichocka.
Z podcastu dowiecie się również, czy w świecie mediów da się funkcjonować bez kryzysów, a gdy już się one pojawiają, jak najlepiej na nie reagować i czy warto przepraszać.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sprawdź PIERWSZY odcinek podcastu „PR na backstage’u”!
Słuchaj podcastu NowyMarketing