Kamila Malanowicz pracowała wcześniej w działach strategii w czołowych agencjach reklamowych w Polsce: DDB, VML oraz PZL. Obsługiwała takich klientów jak: McDonald’s, Mondelez Polska, Danone, PZU oraz Johnson&Johnson. Doświadczenie zawodowe gromadziła także w domu mediowym Value Media i Jeronimo Martins. Łącznie posiada 10 lat doświadczenia zawodowego zwieńczone nagrodami branżowymi m.in. Effie. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania, a także Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS. Swoją chęć działania społecznego realizowała między innymi w organizacjach takich jak Toastmasters czy Geek Girls Carrots.
Od ponad 2 lat pracuje w Fundacji Zwolnieni z Teorii, która zajmuje się angażowaniem młodych ludzi do realizowania własnych projektów społecznych z wykorzystaniem nowych technologii. Przez ten czas, jako brand manager, była odpowiedzialna m.in. za kampanię „Bądź ich inspiracją” skierowaną do nauczycieli, kampanię „#CONTRA19” aktywizującą młodzież do aktywności społecznej w czasie pandemii czy kampanię rekrutującą młodzież do realizacji projektów społecznych. Obecnie awansowała na stanowisko chief marketing officer. W nowo utworzonym dziale są także Martyna Fibich, Joanna Chabrowska oraz Emilia Kaczmarek.
Zobacz również
Martyna Fibich swoją historię z Fundacją Zwolnieni z Teorii zaczęła 7 lat temu, od zrealizowania trzech własnych projektów społecznych – w tym nagrodzony Złotym Wilkiem za najlepszy projekt społeczny w Polsce. To doświadczenie zdeterminowało jej dalsze wybory. Ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu ze specjalizacją zarządzania projektami. Obecnie rozwija się w kierunku kreatywnym. W Fundacji Zwolnieni z Teorii prowadzi część kampanii marketingowych.
Joanna Chabrowska jest studentką Uniwersytetu SWPS na kierunku School of Ideas, w ramach którego uczy się projektować innowacje. Od zawsze ciągnęło ją do interdyscyplinarnych wyzwań, dlatego, zanim zaczęła pracę w Fundacji Zwolnieni z Teorii, projektowanie innowacji łączyła ze studiowaniem socjologii i kognitywistyki na Uniwersytecie Warszawskim. W przerwach od przygotowywania komunikacji dla grupy Nauczycieli Zwolnieni z Teorii odpowiada za cały content video w Fundacji. Od prawie roku współpracuje z Fundacją Pro Akademika i tworzy szkolenia dla nauczycieli, pomagając im zdobyć kompetencje przydatne w edukacji zdalnej.
Emilia Kaczmarek ma na swoim koncie trzy projekty społeczne zrealizowane w ramach Zwolnionych z Teorii (w tym dwa nagrodzone Złotym Wilkiem). Jest prezeską fundacji Akcja Menstruacja, która jako pierwsza w Polsce walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Za swoją działalność została wyróżniona przez Wysokie Obcasy na liście „50 śmiałych kobiet 2020 r.”. Laureatka nagrody „25 under 25” magazynu Forbes w kategorii „Wspieranie różnorodności”. W Fundacji Zwolnieni z Teorii dba o komunikację z uczestnikami olimpiady, będąc dla nich żywym przykładem, że warto realizować działania społeczne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing