Kamila Szklarz przechodzi z londyńskiej agencji Digital Business Intelligence do SalesTube

Do działu badań Intelligence Division agencji SalesTube (Group One) dołączyła Kamila Szklarz. Na stanowisku Senior Digital Analyst będzie odpowiedzialna za rozwój oferty dotyczącej optymalizacji konwersji i personalizacji serwisów klientów agencji Group One.
O autorze
1 min czytania 2017-01-26

Kamila posiada unikalne na polskim rynku kompetencje, w szczególności w zakresie wykorzystania Adobe Analytics i Target.

Bardzo się cieszę, że Kamila zdecydowała się dołączyć do zespołu ID. Jej kompetencje i doświadczenie idealnie wpisują się w strategię rozwoju SalesTube. Obok atrybucji, personalizacja to kluczowe narzędzie umożliwiające nam skracanie ścieżek zakupowych i optymalizację przychodów naszych Klientów.  – podkreśla Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube Group One.

Kamila Szklarz karierę zawodową związaną z analityką internetową rozpoczęła ponad 4 lata temu w agencji Conversion. Przez ostatnie 2,5 roku była częścią londyńskiej agencji DBI (Digital Business Intelligence) należącej do Havas Media Group, gdzie współpracowała z markami z branży turystycznej, transportowej, ubezpieczeniowej, FMCG i telekomunikacyjnej. Prowadziła i brała udział w projektach implementacyjnych, analitycznych/dashboardowych, optymalizacji konwersji i personalizacji, podczas których pracowała z wieloma dostawcami rozwiązań m.in. Google 360, Adobe Analytics i Target oraz VWO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj