Kamila posiada unikalne na polskim rynku kompetencje, w szczególności w zakresie wykorzystania Adobe Analytics i Target.
– Bardzo się cieszę, że Kamila zdecydowała się dołączyć do zespołu ID. Jej kompetencje i doświadczenie idealnie wpisują się w strategię rozwoju SalesTube. Obok atrybucji, personalizacja to kluczowe narzędzie umożliwiające nam skracanie ścieżek zakupowych i optymalizację przychodów naszych Klientów. – podkreśla Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube Group One.
Zobacz również
Kamila Szklarz karierę zawodową związaną z analityką internetową rozpoczęła ponad 4 lata temu w agencji Conversion. Przez ostatnie 2,5 roku była częścią londyńskiej agencji DBI (Digital Business Intelligence) należącej do Havas Media Group, gdzie współpracowała z markami z branży turystycznej, transportowej, ubezpieczeniowej, FMCG i telekomunikacyjnej. Prowadziła i brała udział w projektach implementacyjnych, analitycznych/dashboardowych, optymalizacji konwersji i personalizacji, podczas których pracowała z wieloma dostawcami rozwiązań m.in. Google 360, Adobe Analytics i Target oraz VWO.