TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaminski i McDonald’s – skąd to oburzenie? SwipeTo będzie pośmiewiskiem? (podcast)

Kaminski i McDonald’s – skąd to oburzenie? SwipeTo będzie pośmiewiskiem? (podcast)
Ralph Kaminski wzbudził nieco kontrowersji z powodu swojej współpracy z McDonald's. Jednak czy słusznie? Z kolei Poczta Polska i kilka innych marek wchodzi w świat NFT, a TVP otwiera portal dla młodzieży – SwipeTo. Sprawdź, co słychać w świecie marketingu.
O autorze
1 min czytania 2022-10-25

Ralph Kaminski i McDonald’s

Kaminski zaprasza na bal do McDonald’s. Jednak sporo osób zaproszenia nie przyjmuje, a wręcz jest tym faktem oburzona. Ralph to w końcu zadeklarowany wegetarianin, co też ludzie wypominają mu przy okazji tej kampanii. Jak ktoś, dla kogo liczy się dobro zwierząt, może współpracować z taką korporacją? Ano – może. Niestety, ludzie nie słuchają ludzi, a podążają za swoimi wyobrażeniami o nich. Dlaczego Ralph w McDonald’s nie powinien nikogo dziwić?

Poczta Polska wchodzi do świata, o którym nie ma pojęcia

Bank Pekao S.A., Poczta Polska, Warner Media itd. zainteresowały się światem tokenów NFT. Choć rynek ten od stycznia 2022 r., odnotował spadek wolumena o 97%, to marki usilnie próbują „przepchnąć” swoje pomysły. Czy wchodzenie w tokeny NFT pod koniec 2022 r. ma jeszcze sens? Co marki oferują swoim klientom?

SwipeTo – TVP-owy „Noizz”?

TVP chce trafić do młodzieży. Telewizja postanowiła więc zainwestować pieniądze w portal i stworzyła SwipeTo. Czy SwipeTo faktycznie będzie próbą trafienia do młodzieży, czy ukrytą alt-rightową narracją? Początki portalu – trzeba przyznać – są… ciężkie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O tych i innych tematach rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku Marketing Przegadany. Sprawdź koniecznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się