Benefia24 to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia w kilku prostych krokach zakupić ubezpieczenie OC i AC. Bez konieczności odwiedzania firmy ubezpieczeniowej czy telefonów do agenta. Ofertę można uzyskać dosłownie w 5 sekund, skanując QR kod znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Płatność online finalizująca transakcję, pozwala otrzymać pełnowartościową polisę. Nie trzeba drukować ani wysyłać żadnych dokumentów – polisą jest plik w smartfonie bądź na tablecie.
Agencja GoldenSubmarine przygotowała strategię komunikacji, zaprojektowała i zbudowała serwis www poświęcony usłudze Benefia24, a także odpowiada za kampanię displayową w sieci i działania na Facebooku.
Zobacz również
Na stronie internetowej można sprawdzić, jak błyskawicznie, w 4 krokach, ubezpieczyć auto, poznać opinie klientów oraz pobrać samą aplikację (działa we wszystkich środowiskach mobilnych i dostępna jest na Google Play, App Store i Windows Store).
W komunikacji wykorzystywany jest spot wideo, który na podstawie konceptu zaproponowanego przez GoldenSubmarine, wyprodukował dom produkcji filmowej Million Frames, a wyreżyserował Maciej Puczyński.
Kampania i działania w social mediach ruszyły pod koniec kwietnia. Za zakup mediów odpowiada Bidlab.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka Benefia należy do Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing