Właściciele zwierząt domowych, którzy są użytkownikami systemów kamer bezpieczeństwa Nest Cam, zaczęli chętnie dzielić się nagraniami swoich pupili, zarejestrowanych dzięki małym domowym kamerom. Ponieważ system został zaprojektowany tak, aby bacznie obserwować dom, gdy właściciele są nieobecni, dobrym sposobem na jego przetestowanie okazało się obserwowanie, co robią zwierzęta domowe, kiedy pozostają w domu bez opieki. Klipy ukazujące zabawne zachowania zwierzaków domowych, a także niespodziewanych gości w ogrodzie, zaczęły coraz częściej pojawiać się w social mediach.
Agencja Arts & Letters Creative Co. postanowiła wykorzystać stale powiększający się zbiór filmików na temat – nieznanego dotąd dla właścicieli pupili – życia zwierząt domowych i stworzyła kampanię dla Google Nest.
Zobacz również
– Po znalezieniu filmów #CaughtOnNestCam w Internecie zainspirowaliśmy się, by pokazać światu magię nowych kamer Nest Cam poprzez zabawne rzeczy, które zwierzęta robią w domu, gdy nikt nie patrzy – powiedział Grossman Muse, dyrektor kreatywny w Arts & Letters Creative Co.
Kampania nowoczesnych systemów bezpieczeństwa zachęca konsumentów do publikowania filmików zarejestrowanych dzięki urządzeniom Google Nest. Nagrania należy zamieścić w social mediach wraz z hashtagiem #CaughtOnNestCam, aby następnie zobaczyć kreatywne przeróbki publikowane na koncie MadeByGoogle. Kampania działa głównie w kanałach cyfrowych Google, w tym na kontach na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Krótkie, zabawne klipy zostają wzbogacone o ilustrowane szczegóły i monologi przypisane zwierzętom. Google Nest zwróciło się do kilku znanych osób z prośbą o kreatywne dopasowanie głosu do zwierzaków. Za dubbing w klipach odpowiadają takie osoby jak influencerka Brittany Broski oraz sportowcy Joe Dombrowski i Alex Toussaint.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing