Kampania Komputronik nominowana do nagrody MIXX Awards 2023

Kampania „Radość z technologii” kolejny raz została nominowana do prestiżowego konkursu marketingowego. Tym razem powalczy o główną nagrodę MIXX Awards w kategorii Performance marketing. Za efektywną realizację działań odpowiedzialne były agencje Brand Kolektyw oraz Sales&More.
O autorze
1 min czytania 2023-11-16

Kampania Komputronik pod tytułem „Radość z technologii”, była adresowana głównie do użytkowników w wieku 15–24 lat, nie wykluczając jednocześnie swojej grupy celowej w wieku 25–44 lata. Komputronik koncentrował się na dotarciu do generacji C, która świetnie się orientuje w technologii, gdyż jest z nią w kontakcie przez cały czas.

Komputronik mocno angażował odbiorców w mediach społecznościowych. W ramach prowadzonych działań udało się także nawiązać współprace influencerskie oraz zrealizować Live shoppingi i Kalendarz adwentowy w serwisie ogłoszeniowym.

– Nieustannie poszukujemy nowych sposobów na rozmowę o technologii z naszymi klientami. Jesteśmy w tym autentyczni, bo sami na co dzień odczuwamy radość z technologii. Dzięki temu wiemy jak skutecznie komunikować się z naszymi klientami. Cieszymy się, że nasza kampania znajduje uznanie wśród specjalistów od marketingu, którzy dostrzegają nie tylko naszą kreatywność, ale przede wszystkim efektywność działań – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor Marketingu i PR Grupy Komputronik.

MIXX Awards to konkurs, w którym jury docenia przede wszystkim najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budującego wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczającego kierunki dla innych do kolejnych zmian.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach odbędzie się podczas uroczystej gali 5 grudnia w The Westin Hotel w Warszawie.

Kampania „Radość z technologii” wcześniej zyskała nominację w konkursach Drum Awards 2023 oraz Effie Awards.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się