Kampania Komputronik pod tytułem „Radość z technologii”, była adresowana głównie do użytkowników w wieku 15–24 lat, nie wykluczając jednocześnie swojej grupy celowej w wieku 25–44 lata. Komputronik koncentrował się na dotarciu do generacji C, która świetnie się orientuje w technologii, gdyż jest z nią w kontakcie przez cały czas.
Komputronik mocno angażował odbiorców w mediach społecznościowych. W ramach prowadzonych działań udało się także nawiązać współprace influencerskie oraz zrealizować Live shoppingi i Kalendarz adwentowy w serwisie ogłoszeniowym.
Zobacz również
– Nieustannie poszukujemy nowych sposobów na rozmowę o technologii z naszymi klientami. Jesteśmy w tym autentyczni, bo sami na co dzień odczuwamy radość z technologii. Dzięki temu wiemy jak skutecznie komunikować się z naszymi klientami. Cieszymy się, że nasza kampania znajduje uznanie wśród specjalistów od marketingu, którzy dostrzegają nie tylko naszą kreatywność, ale przede wszystkim efektywność działań – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor Marketingu i PR Grupy Komputronik.
MIXX Awards to konkurs, w którym jury docenia przede wszystkim najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budującego wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczającego kierunki dla innych do kolejnych zmian.
Ogłoszenie zwycięzców we wszystkich kategoriach odbędzie się podczas uroczystej gali 5 grudnia w The Westin Hotel w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Radość z technologii” wcześniej zyskała nominację w konkursach Drum Awards 2023 oraz Effie Awards.
Słuchaj podcastu NowyMarketing