Kampania LEGO „Rebuild the World” celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów

LEGO przedstawia nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii marki „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 roku pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.
O autorze
2 min czytania 2021-09-20

Główny film skupia się na historii rycerza, którego próby przeprawy przez rzekę, by zobaczyć przyjaznego niedźwiedzia, kończą się niepowodzeniem. Widząc dylemat rycerza, mieszkańcy miasta zbierają się i łączą swoje różne umiejętności, perspektywy i talenty, aby znaleźć sposób na ponowne połączenie przyjaciół. Gdy Rycerz w końcu pokonuje przeprawę przez rzekę, film w zabawny sposób pokazuje, jak historia i rozwiązanie wyzwania zostały wymyślone przez grupę dzieci, którzy budują, rozbudowują oraz odbudowują dzięki klockom LEGO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

LEGO System in Play” od dawna służy jako platforma do kreatywnego rozwiązywania problemów. Tak jak dzieci z kampanii spotykają się, aby budować i testować różne rozwiązania, tak dzięki zabawie LEGO dzieci mogą budować cokolwiek im się wymarzy, wypróbowywać, a następnie wymyślać ulepszenia i odbudowywać od nowa. Ten proces pomaga młodym osobom rozwijać umiejętności na całe życie, takie jak: twórcze rozwiązywanie problemów, komunikację i wytrzymałość – cechy, które wielu rodziców postrzega jako kluczowe, dzięki którym ich dziecko odniesie sukces w przyszłości*.

Intrygującemu filmowi towarzyszy wiele humorystycznych historyjek wizualnych, które przedstawiają nieskończone sposoby na wykorzystanie klocków LEGO do pokonywania barier oraz łączenia przyjaciół. Jedna z historii przedstawia hipopotama patrzącego z tęsknotą za ptakiem latającym po niebie. Problem zostaje jednak rozwiązany: hipopotam otrzymuje skrzydła LEGO i dołącza do zabawy z ptakiem. Kolejna opowieść przedstawia świnię, która chce się spotkać oko w oko z żyrafą – dylemat, który znika dzięki dodaniu kilku klocków, aby wyrównać wysokość obu zwierząt.   

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Jesteśmy zachwyceni kreatywnością, optymizmem oraz odpornością, jaką wykazują się dzieci każdego dnia, i jak dzięki zabawie są w stanie rozwijać niezbędne umiejętności życiowe służące nie tylko do wyobrażania sobie przyszłości, ale do aktywnego współtworzenia jej lepszej wersji. W ramach kampanii „Rebuild the World” chcemy celebrować to dziecięce podejście do świata, które stanowi inspirację dla nas wszystkich – aby czerpać korzyści z jednoczenia się i kreatywnej współpracy w celu pokonywania przeszkód – mówi Julia Goldin, Dyrektor ds. Produktów i Marketingu w Grupie LEGO.

Kampania została zrealizowana przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy, Agencję LEGO. Zintegrowana kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach e-commerce i we własnych sklepach LEGO, które zostały otworzone w 2021 roku w Galerii Mokotów oraz Arkadii Westfield w Warszawie.


* Z badań LEGO „Play Well Study 2020”, 5 najważniejszych cech, które według rodziców są kluczowe, aby ich dziecko osiągnęło sukces oraz dobrobyt, to: pewność siebie, wytrzymałość, umiejętności komunikacyjne oraz łatwość w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji.