Swoim zasięgiem obejmie reklamę w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, działania internetowe, reklamę w kinie oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach.
W czasie trwania kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot, który swoim zasięgiem obejmie najpopularniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne m.in. TVN, Polsat, TVN tematyczny, Polsat tematyczny i TVP. Dodatkowo w celu wzmocnienia komunikacji prowadzone będą interesujące działania na fanpage’u marki na Facebook’u (Facebook.com/princessapolska) oraz na profilu marki na Instagramie (princessa_polska). Będziemy również obecni podczas wyświetlania seansów podczas Ladies’ Night w sieci kin Cinema City. Na poziomie sklepów będzie można znaleźć atrakcyjne ekspozycje dla produktów PRINCESSA Zebra.
Zobacz również
Wafel PRINCESSA Zebra to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy w ciągu dnia mają ochotę na pyszną i pożywną przekąskę. Brak czekolady sprawia, że wafel nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdzi się, np. w podróży. Można go wziąć do pracy czy na wycieczkę – idealny na każdą porę roku. Najlepiej zawsze mieć go w torebce na wypadek, gdy przyjdzie ochota na chwilę pysznej przyjemności. – mówi Agnieszka Biernacka, Marketing Manager odpowiedzialna za kategorię słodyczy w Nestlé Polska.
Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja LemonSky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a za działania digital (w tym komunikacja na Facebook-u i IG) odpowiedzialna jest agencja AWCG. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]