Kampania marki Vileda w placówkach medycznych Lux-Med i Medicover

Marka Vileda, światowy producent akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła kampanię, mopa płaskiego nowej generacji Ultramax. Prozdrowotna kampania łącząca zdrowie z utrzymaniem czystości w domach, której...
O autorze
1 min czytania 2017-09-21

…częścią jest spot mopa Ultramax, realizowana jest na terenie prywatnych placówek medycznych grupy Lux-Med i grupy Medicover. 

Ulepszony system Ultramax od Viledy doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności. Jest nieocenioną pomocą w walce z kurzem i gwarantuje utrzymanie czystości w domu, sprzyjając zdrowemu stylowi życia. To pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Mycie odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk podczas odsączania mopa, a nowy wkład z mikrofibry poradzi sobie z każdym uporczywym brudem. System Ultramax to połączenie zaawansowanej technologii i komfortu użytkowania.

Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych placówek medycznych grupy Lux-Med i Medicover w formie emisji spotów reklamowych. Można je obejrzeć na ponad 320 nośnikach multimedialnych. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwością od 18.09.2017 do 18.10.2017 i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca, z czego prawie 70 % będą stanowić kobiety. 

Za realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest Agencja BE Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj