Kampania na dobrych torach – Bluerank & POLREGIO

Agencja Bluerank realizuje dla największego polskiego przewoźnika kolejowego – POLREGIO - kampanię pod hasłem KLIK I W DROGĘ! Obejmuje ona m.in. działania w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads i TikTok Ads oraz wsparcie analityczne.
O autorze
1 min czytania 2023-08-25

W kampanii KLIK I W DROGĘ! Bluerank promuje korzystanie z aplikacji mPOLREGIO oraz z innowacyjnych Videomatów (nowoczesne automaty z funkcją e-kasjera dostępne w 10 polskich miastach), a także bilety sezonowe, takie jak bilet tygodniowy, turystyczny weekendowy czy bilet “Ty i Raz, Dwa, Trzy”. Odbiorcy reklam oglądają spoty o długości 60 i 15 sekund. Na przykład:

Celem głównym kampanii jest podniesienie świadomości marki oraz wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży biletów kolejowych POLREGIO. 

– Globalne trendy jednoznacznie wskazują na coraz większe znaczenie zdalnych kanałów sprzedażowych  i nie inaczej jest w Polsce. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na rozwój naszej aplikacji mobilnej  i innych internetowych możliwości zakupu biletów POLREGIO. Jednocześnie mamy świadomość, że część naszych pasażerów jest przywiązana do tradycyjnych kanałów, dlatego też inwestujemy w videomaty, które są w stanie połączyć wszystkie zalety konwencjonalnej kasy biletowej oraz dobrze już znanego podróżnym biletomatu. Stawiamy więc na dywersyfikację kanałów sprzedażowych, by dostosować się do oczekiwań różnych grup naszych pasażerów – mówi Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, dyrektor marketingu Polregio.

Wśród celów postawionych agencji przez przewoźnika jest też budowanie zaufania do marki POLREGIO oraz jej wiarygodności, wzrost rozpoznawalności brandu i oferowanych produktów oraz budowanie lojalności klientów poprzez pobranie i korzystanie z aplikacji mPOLREGIO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Podczas planowania kampanii dla marki POLREGIO skupiliśmy się przede wszystkim na efektywnym dotarciu do ściśle zdefiniowanych grup docelowych poprzez angażujące video, formaty displayowe oraz sieć wyszukiwania. Celem naszej kampanii jest pokazanie użytkownikom możliwości zakupu biletów online, przez aplikację czy Videomat, a także przekonanie ich do wyboru ekologicznego  i komfortowego środka transportu, jakim jest pociąg – mówi Anna Wielgus, Head of Performance Marketing w Bluerank.

PS Powstały Videomaty – samoobsługowe automaty do zakupu biletów wspierane przez e-kasjera

POLREGIO, wspierane przez Grupę Netia oraz firmę Avista, uruchamia pilotażowo sieć videomatów, które bardzo ułatwią podróżnym zakup biletów kolejowych i zwiększą dostępność kas. Za pośrednictwem wideorozmowy, doświadczeni konsultanci Netii będą wspierać podróżnych w wyborze optymalnych biletów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się