Kampania Ogilvy dla Greenpeace w finale The One Show

Projekt „Greenpeace: Do ostatniego drzewa” autorstwa agencji Ogilvy & Mather Polska przy udziale Expresso Post Production, Shootme, Sounds Good, LifeTube, Gameset oraz GeoBoxers znalazł się w finale nowojorskiego konkursu kreatywnego The One Show aż w pięciu kategoriach.
O autorze
0 min czytania 2018-04-16

Projekt wirtualnej kopii Puszczy Białowieskiej w skali 1:1, zbudowanej w Minecraft, ma szanse na złoty ołówek w kategoriach Branded Entertainment, Interactive, Social Media i prestiżowej Cross-Platform Integrated Campaign.

Zwycięzców poznamy na gali w Nowym Jorku między 7 a 11 maja.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.oneshow.org/viewentries

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie: www.thelasttree.media

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się