Przy piłce Bartosz Kurek, kibice szaleją! Drużyna naradza się z trenerem przed ostatnim, decydującym zagraniem. Sercem na boisku, a ciałem na kanapie kibic reprezentacji mówi, że on wystawiłby Bednorza… Okazuje się, że siatkarze, łącznie z trenerem go słyszą, po czym Nikola Grbić… rzeczywiście wybiera Bartosza.
To tak można?
Z Plusem – można! I tak jak trener wybiera zawodników na boisku, tak teraz każdy klient może
wybrać swój najlepszy skład usług spośród – światłowodu, telewizji, internetu mobilnego,
abonamentu komórkowego oraz streamingów.
Zobacz również
– Gdy trwa mecz, a emocje sięgają zenitu, niemal każdy kibic zmienia się w najlepszego selekcjonera. Bycie ekspertem od wszystkiego – czyli sytuacja powszechnie znana, niezależnie od oglądanej dyscypliny stał się inspiracją do naszego najnowszego spotu. Ponieważ Plus od ponad 27 lat z dumą wspiera Polską Siatkówkę – za co niedawno zostaliśmy wyróżnieni statuetką – Diamentem 25-lecia Polskiej Ligi Siatkówki, a najnowsza oferta jest dla nas szczególnie ważna, to wybór głównych bohaterów był oczywisty – mówi Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.
Nowa kampania to połączenie emocji, siatkarskich pasji i codziennych wyborów – czyli tego, co Polacy lubią najbardziej. Plus robi wszystko, by ich decyzje były równie trafne, jak skuteczne zagrywki naszych reprezentantów.
Na boisku, w reklamie, w sercach kibiców
Spoty reklamowe prezentowane będą w czasie, gdy siatkarskie emocje sięgają zenitu, a zawodnicy mają ręce pełne roboty. Właśnie wystartował sezon reprezentacyjny. W ten weekend Biało-Czerwoni dzielnie walczyli podczas Silesia Cup 2025 w Katowicach. Już niedługo startuje VNL 2025 – Siatkarska Liga Narodów Kobiet i Mężczyzn, a na przełomie sierpnia i września czekają nas Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Kobiet i Mężczyzn.
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]
Kampania ma zasięg 360° – obejmuje TV, YouTube, social media, digital, outdoor, nośniki lokalne, a nawet paczkomaty. Dodatkowo Plus rusza również z szeroko zakrojoną kampanią lokalną. Działania prowadzone będą w aż 30 miastach w całej Polsce, na 304 nośnikach OOH i DOOH – w tym na paczkomatach, tablicach reklamowych i ekranach cyfrowych. Ponadto zaplanowana została intensywna kampania DOOH na 36 widowiskowych ekranach w 22 centrach handlowych siedmiu największych miast: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Szczecinie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.