Kampania Plusa „Wybierz swój skład”

Kampania Plusa „Wybierz swój skład”
W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak… wybór składu na mecz. A skoro o składach mowa – nie mogło zabraknąć najmocniejszych zawodników. Do gry wchodzą siatkarze Reprezentacji Polski!
O autorze
1 min czytania 2025-06-03

Przy piłce Bartosz Kurek, kibice szaleją! Drużyna naradza się z trenerem przed ostatnim, decydującym zagraniem. Sercem na boisku, a ciałem na kanapie kibic reprezentacji mówi, że on wystawiłby Bednorza… Okazuje się, że siatkarze, łącznie z trenerem go słyszą, po czym Nikola Grbić… rzeczywiście wybiera Bartosza.

To tak można?

Z Plusem – można! I tak jak trener wybiera zawodników na boisku, tak teraz każdy klient może
wybrać swój najlepszy skład usług spośród – światłowodu, telewizji, internetu mobilnego,
abonamentu komórkowego oraz streamingów.

– Gdy trwa mecz, a emocje sięgają zenitu, niemal każdy kibic zmienia się w najlepszego selekcjonera. Bycie ekspertem od wszystkiego – czyli sytuacja powszechnie znana, niezależnie od oglądanej dyscypliny stał się inspiracją do naszego najnowszego spotu. Ponieważ Plus od ponad 27 lat z dumą wspiera Polską Siatkówkę – za co niedawno zostaliśmy wyróżnieni statuetką – Diamentem 25-lecia Polskiej Ligi Siatkówki, a najnowsza oferta jest dla nas szczególnie ważna, to wybór głównych bohaterów był oczywisty – mówi Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.

Nowa kampania to połączenie emocji, siatkarskich pasji i codziennych wyborów – czyli tego, co Polacy lubią najbardziej. Plus robi wszystko, by ich decyzje były równie trafne, jak skuteczne zagrywki naszych reprezentantów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na boisku, w reklamie, w sercach kibiców

Spoty reklamowe prezentowane będą w czasie, gdy siatkarskie emocje sięgają zenitu, a zawodnicy mają ręce pełne roboty. Właśnie wystartował sezon reprezentacyjny. W ten weekend Biało-Czerwoni dzielnie walczyli podczas Silesia Cup 2025 w Katowicach. Już niedługo startuje VNL 2025 – Siatkarska Liga Narodów Kobiet i Mężczyzn, a na przełomie sierpnia i września czekają nas Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Kobiet i Mężczyzn.

Kampania ma zasięg 360° – obejmuje TV, YouTube, social media, digital, outdoor, nośniki lokalne, a nawet paczkomaty. Dodatkowo Plus rusza również z szeroko zakrojoną kampanią lokalną. Działania prowadzone będą w aż 30 miastach w całej Polsce, na 304 nośnikach OOH i DOOH – w tym na paczkomatach, tablicach reklamowych i ekranach cyfrowych. Ponadto zaplanowana została intensywna kampania DOOH na 36 widowiskowych ekranach w 22 centrach handlowych siedmiu największych miast: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Szczecinie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się