Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 8 listopada o godz. 20.10 w HBO. Serial będzie dostępny również w serwisie HBO GO.
Kampania promocyjna nowego polskiego serialu HBO oparta jest o rozbudowany media mix, zapewniający szeroki zasięg (radio, outdoor, telewizja, internet), jak również działania jakościowo-kontentowe (prasa, kino, internet).
Zobacz również
Promocję rozpoczęła kampania outdoorowa (wyselekcjonowana sieć backlightów) i prasowa: w magazynach branżowych (Press, Telekabel, TelePRO, TV lider, etc.), magazynach life-style (Zwierciadło, Pani), kontynuowana będzie w tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka) oraz dziennikach (Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza). Główne aktywności promocyjne koncentrują się w tygodniu poprzedzającym premierę. Uruchomiona zostanie kampania telewizyjna (TVP, TVP2, TVP Info, Polsat wraz kanałami tematycznymi), a także radiowa – w największych rozgłośniach ogólnopolskich (RMF, ZET, PR3) oraz sieciach stacji regionalnych.
Kampania internetowa oparta na video oraz wielkoformatowych kreacjach display będzie prowadzona w serwisach związanych z tematyką filmową i telewizyjną (Filmweb.pl, Serialowa.pl, Stopklatka.pl, Naekranie.pl, Teleman.pl, Telemagazyn.pl, TV.WP.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na YouTube oraz w serwisach muzycznych (Spotify, Tuba.fm). Dodatkowo komunikacja będzie wzmocniona promocją na stronach głównych portali (gazeta.pl, WP.pl, Interia.pl). W kampanii zostaną wykorzystane również wyselekcjonowane magazyny cyfrowe (Forbes, Logo, Man’s Health). W kinie obecny będzie trailer serialu.
W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje program w weekend 7 i 8 listopada wraz z premierą pierwszego odcinka serialu „Pakt” w niedzielę o godz. 20.10 w HBO. Od 8 listopada pierwszy odcinek „Paktu” będzie dostępny w serwisie internetowym HBO GO bez abonamentu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing