„W przedświąteczny nastrój wpisane jest poszukiwanie idealnych prezentów. Każdy chce być obdarowany i każdy chciałby trafić swoim podarunkiem w gusta najbliższych. Wychodząc naprzeciw naszym potrzebom Orange przygotował specjalną ofertę wpisującą się w aktualne trendy. Przy zawarciu umowy, oprócz fajnego telefonu można otrzymać jeden z trzech atrakcyjnych gadżetów – tablet, smartwatch lub smartband, którymi możemy obdarować bliskie osoby.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotował spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat.
Zobacz również
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Anna Cudna (Copy writer), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Anna Żurek (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Arletta Wojtala (Senior Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach