Kampania Rak’n’Roll jedną z trzech najlepszych kampanii społecznych ubiegłego roku

Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampaniespoleczne.pl.
O autorze
0 min czytania 2013-02-04

Odważna kreacja do kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” zyskała uznanie czytelników portalu kampaniespołeczne.pl, którzy w głosowaniu przyznali jej trzecie miejsce w II Plebiscycie na najlepszą kampanię społeczną roku 2012.

Najwięcej głosów uzyskała kampania pod hasłem „Mafia dla psa” przygotowana dla fundacji Przytul Psa. Drugie miejsce zajął spot Stowarzyszenia Wiosna zrealizowany na potrzeby kampanii „Kup Indeks”.

W ciągu dwóch tygodni czytelnicy mogli dokonywać wyboru spośród dwunastu kampanii wcześniej nominowanych przez redakcję portalu. Wśród nich znalazła się także druga kampania przygotowana przez Havas Worldwide dla Fundacji Rak’n’Roll – Gadaj*Badaj, adresowana do mężczyzn i zachęcająca do regularnych badań prostaty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Plebiscyt miał na celu wyłonienie kampanii społecznej, która zdaniem głosujących była najbardziej poruszająca i angażująca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się