BeReal to francuska aplikacja do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych, wydana w 2020 roku, która zyskała popularność dwa lata temu (56 milionów pobrań w ciągu roku). Zachęca użytkowników do publikowania zdjęć siebie i swojego życia, ale – co w niej najważniejsze – bez filtrów lub edycji zdjęć. Użytkownicy aplikacji otrzymują codzienne, o losowej porze dnia, powiadomienie o treści „Czas na BeReal”, które daje im dwie minuty na zrobienie i opublikowanie selfie.
Polscy użytkownicy platformy zetkną się reklamami Pepsi i Flamin’ Hot od początku października br.
Zobacz również
Za całość projektu – od pomysłu do realizacji – odpowiedzialny jest zespół agencji mediowej Zenith Polska.
– PepsiCo to klient, który mocno stawia na innowacyjność, w tym także nowe kanały dotarcia do konsumentów. BeReal natomiast to wciąż niezagospodarowana reklamowo platforma social mediowa, zyskująca szczególne zainteresowanie wśród GenZ, która to grupa z kolei jest bardzo interesująca dla marek, takich jak Pepsi czy Flamin’ Hot. Mamy więc tutaj doskonałe dopasowanie, którego po prostu nie mogliśmy nie wykorzystać – komentuje Agata Szustak, Communications & Business Director w Zenith, odpowiedzialna za współpracę z PepsiCo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing