Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal

Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal
Marki Pepsi i Flamin’ Hot są pierwszymi w Polsce reklamodawcami na platformie społecznościowej BeReal, która z założenia opierającą się na autentyczności i zaangażowaniu użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2024-10-09

BeReal to francuska aplikacja do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych, wydana w 2020 roku, która zyskała popularność dwa lata temu (56 milionów pobrań w ciągu roku). Zachęca użytkowników do publikowania zdjęć siebie i swojego życia, ale – co w niej najważniejsze – bez filtrów lub edycji zdjęć. Użytkownicy aplikacji otrzymują codzienne, o losowej porze dnia, powiadomienie o treści „Czas na BeReal”, które daje im dwie minuty na zrobienie i opublikowanie selfie.

Polscy użytkownicy platformy zetkną się reklamami Pepsi i Flamin’ Hot od początku października br.

Za całość projektu – od pomysłu do realizacji – odpowiedzialny jest zespół agencji mediowej Zenith Polska.

– PepsiCo to klient, który mocno stawia na innowacyjność, w tym także nowe kanały dotarcia do konsumentów. BeReal natomiast to wciąż niezagospodarowana reklamowo platforma social mediowa, zyskująca szczególne zainteresowanie wśród GenZ, która to grupa z kolei jest bardzo interesująca dla marek, takich jak Pepsi czy Flamin’ Hot. Mamy więc tutaj doskonałe dopasowanie, którego po prostu nie mogliśmy nie wykorzystać – komentuje Agata Szustak, Communications & Business Director w Zenith, odpowiedzialna za współpracę z PepsiCo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing