Kampania reklamowa zestawów prezentowych Alma Market

Alma Market SA, właściciel Delikatesów Alma rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości”. Akcja ma na celu promocję zestawów prezentowych dostępnych w sklepach Alma i na www.alma24.pl.
O autorze
0 min czytania 2015-10-23

Upominki na każdą okazje, sposób by uhonorować partnerów biznesowych, docenić pracowników, czy sprawić miłą niespodziankę najbliższym, to główne przekazy kampanii. Wśród zestawów są również przygotowane specjalnie z myślą o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia kosze świąteczne.

Na potrzeby akcji przygotowano 3 kreacje. Za pomysł odpowiada zespół graficzek Alma Market, a za dobór mediów dział marketingu. Kampania obejmuje reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz działania bezpośrednie. Reklamy pojawią się w mediach biznesowych, społecznościowych, tygodnikach opinii i magazynach lifestyle.

Kampania reklamowa ruszyła 22 października br. i będzie trwała do końca listopada 2015 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się