Kampania Renault Captur w klubach do gry w squasha

Od 1.04 grającym w squasha towarzyszy Renault Captur, kompan z iście sportowym zacięciem. Na kortach i w szatniach klubów w 11 miastach Polski umieszczone zostały materiały ukazujące ten model samochodu. Akcja została przygotowana przez agencję Publicis, dom mediowy OMD oraz agencję Krewcy Krawcy.
O autorze
1 min czytania 2014-04-03

Akcja  potrwa do końca kwietnia. 

„Captur to samochód stworzony dla aktywnych, którzy cieszą się życiem i znajdują czas na swoje pasje. Jedną z form miejskiej aktywności jest squash, gra wymagająca zwrotności i dużej dawki energii. Właśnie tymi cechami wyróżnia się miejski crossover Renault, stąd pomysł na akcję, która w bezpośredni sposób dociera do żyjących pełnią życia.” – powiedziała Olga Pilarczyk (Account Supervisor) z agencji Publicis. 

Na potrzeby kampanii została przygotowana seria materiałów kontekstowych. Każda z kreacji zawiera hasło nawiązujące do sportowej rywalizacji. Plakaty i naklejki będą umieszczone na ścianach i szybach otaczających kort oraz w szatniach. Akcja będzie prowadzona w wybranych klubach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Łodzi, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. 

Za przygotowanie kampanii po stronie agencji Publicis odpowiadają: Damian Cendrowicz (Art Director), Joanna Jezierska (Copywriter), Dagmara Gadomska (Account Director), Olga Pilarczyk (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentują: Janusz Chodyła (Szef Reklamy), Monika Jastrzębska (Koordynator ds. Mediów). Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj