„Wybierz dostawczego Volkswagena z tarczą korzyści” – pod tym hasłem w czerwcu ruszyła kampania restart dla Volkswagen Samochody Dostawcze, którą realizuje V&P. Punktem wyjścia był dobrze przeanalizowany oraz oszacowany czas „odwilży” w walce z koronawirusem i odpowiedź na potrzebę jak najbezpieczniejszej oferty finansowania samochodu dostawczego w czasie „powrotu do normalności”, wyjazdów na wakacje i prowadzenia biznesu.
Tarcza korzyści jest wyjściem naprzeciw wymaganiom klientów, którzy znaleźli się w nowej sytuacji. Celem działań jest bezpieczny finansowo dla klientów powrót do dynamiki sprzedaży sprzed pandemii, który okaże się możliwy dzięki specjalnym benefitom finansowym, zawartym w tarczy.
Zobacz również
Atrakcyjne oferty leasingowe, niskie raty dzienne oraz miesięczne, rabaty, a także możliwość bezkosztowego wycofania się z umowy (benefit „Rezygnujesz? Nie płacisz!”) stanowią kluczowe komunikaty złożonej kampanii, której rozmach jest imponujący.
Agencja przygotowała landing page oraz szereg formatów, które dobrane są pod kątem szerokości oferty, konkretnych benefitów i modeli samochodów dostawczych.
Pozytywnymi rezultatami kampanii SM są wzrost leadów oraz wzrost wizyt w okresie pierwszych sześciu tygodni kampanii. Kampania ma być kontynuowana do końca wakacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing