Kampania restart, czyli V&P dla Volkswagen Samochody Dostawcze

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Za całościową strategię komunikacji w ramach marketingu konwersji, kreację i realizację odpowiada agencja V&P.
O autorze
1 min czytania 2020-08-18

„Wybierz dostawczego Volkswagena z tarczą korzyści” – pod tym hasłem w czerwcu ruszyła kampania restart dla Volkswagen Samochody Dostawcze, którą realizuje V&P. Punktem wyjścia był dobrze przeanalizowany oraz oszacowany czas „odwilży” w walce z koronawirusem i odpowiedź na potrzebę jak najbezpieczniejszej oferty finansowania samochodu dostawczego w czasie „powrotu do normalności”, wyjazdów na wakacje i prowadzenia biznesu. 

Tarcza korzyści jest wyjściem naprzeciw wymaganiom klientów, którzy znaleźli się w nowej sytuacji. Celem działań jest bezpieczny finansowo dla klientów powrót do dynamiki sprzedaży sprzed pandemii, który okaże się możliwy dzięki specjalnym benefitom finansowym, zawartym w tarczy.

Atrakcyjne oferty leasingowe, niskie raty dzienne oraz miesięczne,  rabaty, a także możliwość bezkosztowego wycofania się z umowy (benefit „Rezygnujesz? Nie płacisz!”) stanowią kluczowe komunikaty złożonej kampanii, której rozmach jest imponujący. 

Agencja przygotowała landing page oraz szereg formatów, które dobrane są pod kątem szerokości oferty, konkretnych benefitów i modeli samochodów dostawczych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozytywnymi rezultatami kampanii SM są wzrost leadów oraz wzrost wizyt w okresie pierwszych sześciu tygodni kampanii. Kampania ma być kontynuowana do końca wakacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing