TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania „SAMSMAK bez kombinowania” z agencją Eura7

Zupki instant należą do grupy niskobudżetowych posiłków, przez co ich producenci za swoją główną grupę odbiorców uważają środowiska studenckie. Koncern Ajinomoto postanowił przełamać ten stereotyp. We współpracy z agencją Eura7 promuje on swoją markę SAMSMAK jako markę dla wszystkich.
O autorze
0 min czytania 2014-08-11

Grupą docelową są wszyscy, którzy szukają łatwych rozwiązań w kuchni. Hasłem przewodnim kampanii jest fraza „SAMSMAK bez kombinowania”.

Budowa społeczności marki rozpoczęła się od zera. Promocja wykorzystuje przed wszystkim marketing internetowy: obecnie trwa foto-konkurs na Facebooku, w którym uczestnicy mają za zadanie wrzucać zdjęcia pokazujące SAMSMAK wakacji.

Eura7 planuje cykliczne akcje, które stawiać przede wszystkim na budowę spójnej wizji marki. Pomóc ma w tym także udział blogerów. Działania prowadzone są również na Instagramie. Promocja na tym medium wykorzystuje autorskie narzędzie agencji Eura7 – Hashlovers TURBO. Narzędzie to automatyzuje komunikację marketingową na Instagramie oraz pozwala na efektywne monitorowanie aktywności fanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj