Kampania „SAMSMAK bez kombinowania” z agencją Eura7

Zupki instant należą do grupy niskobudżetowych posiłków, przez co ich producenci za swoją główną grupę odbiorców uważają środowiska studenckie. Koncern Ajinomoto postanowił przełamać ten stereotyp. We współpracy z agencją Eura7 promuje on swoją markę SAMSMAK jako markę dla wszystkich.
O autorze
0 min czytania 2014-08-11

Grupą docelową są wszyscy, którzy szukają łatwych rozwiązań w kuchni. Hasłem przewodnim kampanii jest fraza „SAMSMAK bez kombinowania”.

Budowa społeczności marki rozpoczęła się od zera. Promocja wykorzystuje przed wszystkim marketing internetowy: obecnie trwa foto-konkurs na Facebooku, w którym uczestnicy mają za zadanie wrzucać zdjęcia pokazujące SAMSMAK wakacji.

Eura7 planuje cykliczne akcje, które stawiać przede wszystkim na budowę spójnej wizji marki. Pomóc ma w tym także udział blogerów. Działania prowadzone są również na Instagramie. Promocja na tym medium wykorzystuje autorskie narzędzie agencji Eura7 – Hashlovers TURBO. Narzędzie to automatyzuje komunikację marketingową na Instagramie oraz pozwala na efektywne monitorowanie aktywności fanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj