Kampania serialu „Vinyl” na HBO

W poniedziałek, 15 lutego o godz. 3.00 w nocy, równocześnie ze światowym debiutem, odbędzie się premiera nowego serialu HBO „Vinyl”. Ten wyczekiwany moment premiery serialu w Polsce wspiera kampania promocyjna w prasie, radiu i internecie. Za jej przebieg odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
O autorze
1 min czytania 2016-02-09

„Vinyl” to szalona, dekadencka podróż przez ciemną stronę muzycznego świata Nowego Jorku lat siedemdziesiątych. Nowy serial HBO został stworzony przez niezwykłe trio – słynnego reżysera Martina Scorsese, lidera zespołu The Rolling Stones, Micka Jaggera oraz znakomitego scenarzystę Terence’a Wintera (Wilk z Wall Street, serial HBO Zakazane imperium). W rolach głównych występują Bobby Cannavale, Olivia Wilde i Ray Romano. Serial składa się z dziesięciu odcinków. Premiera dwugodzinnego pierwszego odcinka w reżyserii Martina Scorsese odbędzie się w poniedziałek, 15 lutego w HBO, o godz. 3.00 w nocy. Serial będzie również dostępny w HBO GO oraz emitowany o godz. 20.10 w poniedziałki w HBO.

Promocja premiery w mediach obejmuje aktywności w radiu, prasie oraz internecie. W kampanii zaplanowano spoty, które emitowane będą na antenie RMF FM, Trójki, Antyradia, Rock Radia oraz w pakiecie reklamowym Drapacz Chmur w Eska Rock (pasmo warszawskie). W audycji Propaganda w Rock Radiu odbędzie się także konkurs dedykowany serialowi. Działania w prasie obejmują magazyn „Teraz Rock”. W internecie zaplanowano emisje na serwisach filmowo-kulturalnych (Filmweb, Stopklatka) oraz muzycznych (Muno, CGM), na których będą obecne dedykowane playlisty z muzyką, m.in. ścieżką dźwiękową serialu: (Spotify, Tuba.fm) oraz w Google i na YouTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj