Kampania teaserowa Ketchupu Włocławek

Marka Ketchup Włocławek rozpoczęła wielkie odliczanie. Do czego? Tajemnica zostanie rozwiązana 16 czerwca, kiedy zgodnie z zapowiedzią „usiądziemy z wrażenia!”. Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot.
O autorze
0 min czytania 2018-05-29

Na fanpage’u marki pojawił się post z licznikiem umieszczonym na kultowym słoiczku Ketchupu Włocławek. Zegar wskazuje datę 16.06.2018 – to wyraźny znak, że w tym terminie tajemnica zostanie rozwiązana. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl.

 

Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku – mateczniku marki. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji.

Co stanie się 16 czerwca? Ketchup Włocławek zdradza jedynie, że będzie to podziękowanie od marki dla jej wiernych konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing