Główne wnioski z badania:
1. Największą rzeszę fanów na Facebooku posiada Andrzej Duda, jednak grono fanów Rafała Trzaskowskiego urosło najszybciej w ciągu ostatnich 3 tygodni (o niespełna 30%).
Zobacz również
2. Najbardziej angażujące posty publikowano na profilu Rafała Trzaskowskiego. Największy spadek zaangażowania odnotowano na profilu Szymona Hołowni.
3. W ciągu ostatnich 30 dni najwięcej na reklamę na Facebooku wydano na kampanię Rafała Trzaskowskiego. Kwotę 100 tys. zł przekroczono także w przypadku reklam na oficjalnych profilach u Szymona Hołowni i Andrzeja Dudy. Jednak koszt średniej reklamy w przypadku Hołowni to aż 1 190 zł, zaś Dudy – 207 zł.
4. W ciągu minionego weekendu najwięcej komentarzy o sentymencie negatywnym opublikowano na profilu Andrzeja Dudy (42%).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
5. Jeśli chodzi o profile partii politycznych – największym zaangażowaniem cieszy się profil Konfederacji (ostatnie 3 tyg.). Z kolei, najwięcej komentarzy o sentymencie negatywnym w ciągu ostatniego weekendu opublikowano na profilu PO – ponad 60% wszystkich komentarzy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełne wyniki analizy dostępne są tutaj.